Minä olen edelleen samassa jamassa sen kietaisuboleron kanssa, missä melkein kuukausi sitten. en ole edistynyt paljon yhtään. Takakappale on edelleen liian lyhyt, toinen etukappale on liian iso ja toinen on vielä puikoilla. Valitsin laiskan tytön reitin ja kävin ostamassa itselleni seppälästä sellaisen boleron, joka käy mukavasti toppien kanssa. Vaikka mitä on tapahtunut sitten aprillipäivän..

1) Sain potkut toisesta työpaikasta. Noh, aika dramaattisesti sanottu.. kaikki meidät irtisanottiin liikkeemme suljettua ovet Kajaanissa

2) kävin artesaanipääsykokeessa. Ryhmäkeskustelu meni hyvin, mutta piirrustus- ja kolmiulotteisissa taiteilutehtävissä peruskoululaiset jyräsivät ylitseni. Lopullinen tieto pääsemistä tulee kesäkuussa

3) kävin työpaikkahaastattelussa citymarketissa ja pääsinkin sisään. hommat alkaisi noin kuukauden päästä.

4) olen toto-kouluttanut itseni ja siinä ohessa käynyt ylivieskassa shoppailemassa ihan hirvesti leffoja kärkkäiseltä.

5) olen käynyt shoppailemassa kuopiossa ja oulussa

6) olen viimein saanut yritykseni kirjanpidon valmiiksi ja tarkastettua oman henkilökohtaisen verotuksen. Tämän hetkinen tilanne on, että palautusta tulee noin 2669,45, jos hakemukseni menee läpi, sitä pitäisi tulla joulukuussa vielä 1411,80 lisää. tai  jotain sinne päin.

7) olen tullut siihen tulokseen, että jos en saa ilta/viikonloppuhommia koulun ohelle, suljen nykyisen pienen yritykseni, perustan uuden ja aloitan nostamaan starttirahaa ja myymään elokuvia ja muuta kivaa.

vieläkö muuta... oli siinä varmaan aika lailla kaikki. Niin ja se, että olen käynyt katsomassa rakasta mummiani viimeisen viikon aikana kolme kertaa sairaalassa, koska hän on ollut vähän huonona... raukkapieni.

ai niin...

8) ostanut uuden sängyn

9) sisustanut olohuoneemme uudelleen. Sinänsä kiva ajatus laittaa toi hääpuku seinälle, koska se on nyt ensimmäinen asia, minkä näen aina aamulla...=D

jospa minä saisin vielä siitä viitseliäisyydestäni kiinni... insipiraatiota löytyi, nyt pitäisi vain ottaa itseä niskasta kiinni...

27582.jpg