Ensimmäisenä jos esittelisimme tekosia punaisesta Novita Teddystä. Se oli niin ihanan väristä, että tein siitä pari ponchoa, joita antelin joululahjaksi. Ensimmäisen jätin itselleni, koska se oli harjoitustyö. Ensimmäisessä kuvassa Santtu esittelee pirupipoa, joka oli aivan mahtava!! Ja ihan ilman ohjeita. Tosin paremmin tulee tuo pirullisuus ilmi minun päässäni, silloin nuo sarvet taipuvat sisäänpäin. Alla sitten näkyykin kolmas pipo, peruspipo, ei muuta sanottavaa.

52569.jpg52570.jpg

52580.jpg

Ja seuraavaksi Maken villapaita tehtynä Aino-langasta. Tuli muutes lämmin. koko työ on tehty 2o2n tavalla, joten paita menee vähän isommallekin miehelle (kuten oli tarkoitus) ja silti näyttää hyvältä jopa minun päällä (jostain syystä minä olen käyttänytkin tätä enemmän). Olen todella ylpeä tästä.. WOW!! Mä tein tämän!!!

52571.jpg

Viimeisin työni eli turkoosit polvivillasukat 7 veljestä. Ihan kivat... en ole neulonut villasukkia sitten peruskoulun, joten kantapäässä oli taas opetteleminen, mutta meneepä seuraavat sukat sitten helpommin.. tai sitten ei.

52572.jpg

Parit kaulaliinat. Vaalean sininen on neulottu muistaakseni Tangosta ja vaaleanpuna-musta virkattu seiska veljeksestä.. Tango liina menee tosi hyvin mun talvitakin kanssa, joka sekin on vaalean sininen ja vaaleanpuna-musta menee villakangastakin kanssa hyvin.. ihan käyttökelpoisia, mutta ei ole tullut viime aikoina käytettyä kun tein sen turkoosin kolmiohuivin... alan vähitellen kasvaa sen kanssa yhteen... =D

52578.jpg52575.jpg

Musta on todella hankala kuvata huonolla kameralla. Tämä on tehty Suuren käsityölehden ohjeen mukaan. Silloin tämä oli tehty violetin kirjavasta hippy langasta, mutta halusin jotain eleganttia, joten tein sen mustasta seiskaveljestä. tuli tosi hieno. Hihat levenee hiukan ranteista ja hihojen pituutta on reippaasti sormiin asti. Koska takissa ei ole nappeja eikä nyörejä, laitan sen aína kiinni H&M:ltä ostamalla "timanttirintakorulla". Ehdottomasti paras työ, mitä olen tehnyt itselleni...

52581.jpg