jeps eli inspiraatio iski jälleen...Aloin tekemään sitä valkeaa kietaisuneuletta soveltaen novitan uusimman extran kietaisubolero ohjetta, mutta se ei oikein tunnu onnistuvan. Olen joutunut jo purkamaan etukappaleen, koska se ei aluksi kaventunut tarpeeksi, ja jatkoin kaventamista tuplana, ja silti tuntuu ettei se kapene tarpeeksi  nopeasti.. pitääkö mulla taas purkaa.. takakappaleestakin taisi tulla vähän liian lyhyt, joten senkin joudun todennäköisesti purkamaan vielä jossain vaiheessa...  Ei tästä taas tule yhtään mitään.. miksi minä en voi tehdä mitään juuri ohjeiden mukaan... kait minä sen vielä joskus opin.. se on vain paljon hauskempaa olla hiukan luova ja tehdä vaatteista omanäköinen kuin juuri sellainen mitä käsketäänkin...

Tilailin tuossa yksi päivä amazonilta hiukan käsityökirjoja.. järkyttävän kovat postikulut, jos haluaa pikapostissa.. näin ollen odotettu saapumispäivä on 23.6.2006... jes...

Kiva kiva.. tänään on iltavuoro ärrällä, eli toisin sanottuna istu takahuoneessa ja selaile käsityölehtiä. Paitsi ei taida tänään onnistua.. pitäisi tehdä inventaaria, joten se siitä sitten.

Ja vielä muutama tekosyy, minkä takia ei tuo neulominen oikein suju taaskaan...

57423.jpg

Santtu, haluaisitko päästää minun langastani irti.. jooko...

57424.jpg

okei,, tää onkin paljon parempi ratkaisu, mene makaamaan mun käsityön päälle niin, että vain puikot näkyy alta.. Ainakin HÄN ei tällä kertaa makaa kaukosäätimen päällä...