Mistä minä aloittaisin.. koston riemusta vai uudesta inspiraatiosta..

Töissä minua on vainonnut yksi paikallinen hullu, joka tulee aina ahdistelemaan asiakkaita sekä minua, puhuu tyhmiä ja on muutenkin haitoksi. Olemme antaneet kummastakin työpaikastani sille porttikiellon, kuten lähes kaikki paikalliset yrittäjät täällä, mutta jotenkin tuo jätkä ei sitä ymmärrä, että ei on ei. Ei hän hullu ole, sanotaan, että hänellä on liian suuret kuvitelmat itsestään... Eilen tuli sitten kolme poikaa illalla kaupalle ja kertoi, että tämä setä seliteli siellä, että "tuo ärrän myyjä on huora." HAHHAH!! KIITOS!!! Huorittelu on rikos ja näin ollen sain hänestä virallisen rikosilmoituksen. KIITOS!!! Kuukauden päivät olen tapellut tämän sedän kanssa ja poliisit on ollut voimattomia hänen kanssaan,minkäs teet jos hän rikkoo porttikieltoa, soita meille, niin me yritetään tulla paikalle ajoissa. Mutta nyt... Pojat suostuivat vielä todistamaan tästä asiasta!! Olisiko kannattanut vain varoa sanojasi, nyt meinaa ryttyilit väärälle ärränmyyjälle, prkle!!

Ja vielä suurempiin ilojen aiheisiin SYKSYN 2006 MUOTI!! JEE!!! Koko muotikuvaston voi löytää sivulta http://www.nymag.com (josta myös seuraavat kuvat ovat) ja itselleni olen kerännyt kaikki minua kiinnostavat neuleet ja muut pukukokonaisuudet/ideat seuraavalle valokuva-alumilleni.

Olen löytänyt inspiraationi seuraavista kuvista erityisesti

55078.jpg55079.jpg

55080.jpg55081.jpg

55083.jpg55084.jpg

55082.jpg55087.jpg

 

Mutta erityisesti seuraava kutkuttaisi mieltäni erityisesti

55085.jpg

 

Tuon kun tekisi mohairista ja satiinista nuo reunukset. Voih, olisi jo maanantai, niin pääsisi kauppaan ostamaan mohairia... Ihanaa!! Tuohon voisi varmaan sovitella sitä suuren käsityön viime kesältä olleen pitsijakun ohjetta, joka sekin taisi olla mohairia, vai oliko se woolia, no pääasia, että taas luovuus lentää, IHANAA!!! Hui, pitää lähteä meikkaamaan, että ehtii puolentoistatunnin päästä avaamaan kioskin.