588350.jpg

Tervehdys Pitkästä aikaa! Sen huomaa, kun on koeviikko tulossa, sitä tekee kaikkia niitä hommia, joita ei ole pitkään aikaan muistanut tehdä.. kuten kesken jääneitä käsitöitä! Huomenna olisi siis ruotsin koe, mutta mitäs pikkurouva on tehnyt, taikatakkia tietysti! Ja tässä se on, aivan valmiina!

Long time no see!  You can easily tell when I have plenty of exams coming up. It's the same time I remember all those undone works, like finishing my crafts and so on. Tomorrow I have swedish exam, but what has little misses done? Of course her rug cardigan. And here it is: all done.

1000373.jpg 

1000378.jpg

1000379.jpg

Olen hiukan pettynyt sen pituuteen, ohjeen kuvassa se ylsi polviin asti, mulla peittää takapuolen. Mutta se onkin yksi aika iso takapuoli.. Täytyy myöntää, ettei se ole siitä käytännöllisimmästä päästä, mutta kait tuota koirankusetukseen voi käyttää.. Olen oppinut huomaamaan, että aika moni Harkin idea on vähän siinä ja siinä käytännön kanssa. Kuten se iso puhvihihainen villatakki suuressa käsityölehdessä.. Mutta noh, onko sillä väliä, onko se käytännöllinen, kunhan se näyttää hyvältä.

I'm little disappointed with the length, in the picture of the book the cardigan was to the knee, but this just covers my behind. Well, that is pure J. Lo behind, so there is lots to cover, but still. And it's not very practical. Well, I guess I can put it on when I take my dogs out and so, but not much else. On the other hand, who cares if its practical as long as its looking good!