Taas minä olen pyytämässä apua. Ajattelin tehdä postauksen jämälankojen käyttötarpeista, ja minulla on muutamia kuvia koneella, mutta halausin samassa julkaista teidän muidenkin ideoita. Saisin kerrankin kuviinkin oikean lähteen. Laitetaan inspiraatioksi tällainen kuva

578484.jpg

ja sittenhän on nuita isoäidin neliöitä, jotka ovat kuin luotuja jämälankojen tuhomiseen. Seuraavassa bloggaukseen pistän myös kuvan tämän hetkisestä jämälankojen tuhoamiskohteesta eli Puikoissa -kirjan raitavillatakista a la Jaana.

Mutta nyt minä alan henkisesti valmistautua minun viikonlopun koetukseen, eli projektini loppuhuipennukseen: itse tapahtumaan. Olen niin paljon hermoillut tapahtumasta, että tänä aamunakin heräsin kolmelta aamulla hyvin huonosti nukutun yön jälkeen..

PS. edelllisen apuni pyytämiskohteen deadline (eli liiketoimintasuunnitelman suunnitelmat) koittaa kohta ja me arvomme tyttöjen kanssa voittajan, joka tulee saamaan jotain joko asiaan liittyvää tai sitten ei =D Sitä ei vielä tiedä...

PPS. Ai niin, mä olen huomisaamuna 9.15 Kainuun Radion haastattelussa juuri tästä projektista.. mä en taida millään uskaltaa kuunnella omaa ääntäni ja radiosta. Onneksi taidan olla tunnilla juuri silloin... nauhoitaisikohan meidän isä sen minulle.. hmm...