Mukava yllätys odotti töissä, kun menin. Aluemyyntipäällikkö oli myymäläpäällikön sijaisen kanssa tutkineet minun kaappini. Eihän siinä mitään, ei siellä ollut mitään salattavaa. Olin ottanut muutaman asuntolehden sivuun ja laittanut sen kaappiin, että sen jälkeen kun palkka tulee, voin ostaa sen. Niin tekee myös tämä sijainen, se jemmaa aina tyttären lapsille kaikkea tavaraa taakse ja ostaa niitä sitten kun huvittaa. No, nämä henkilöt sitten löysivät ne lehdet ja heti oli hirveä syyttely, että soitappa heti ja selitä, miksi sinulla oli nämä lehdet kaapissasi. Sanoin suoraan, että jos minä olisin halunnut ne varastaa, enkö minä olisi vienyt ne kotiin, enkä jättänyt työpaikan vaatekaappiin niitä? Aluemyyntipäällikkö ymmärsi tilanteen, mutta mp:n sijainen ei. Hän käyttäytyi aivan lapsellisesti koko sen tunnin, mitä olimme siinä yhtä aikaa. Hän ei sanonut sanaakaan, virnuili minulle vittuilevasti, aivan kuin olisin tehnyt jonkun suuren rikoksen ja hän oli käräyttänyt minut siitä. Aivan käsittämätöntä!!  Sitä minä vain mietin, että onko päälliköillä oikeus mennä tutkimaan kaapit keskenään? olen aina luullut, että pitää olla vähintään vartija valvomassa, ettei kaapista häviä mitään tai ainakin kaapin omistaja. Ja jos he alkavat vittuilemaan, niin mikseivät he syytä minua sitten aineden käyttämistä, kun mulla oli kaakaota ja cayanne pippuria siellä... voi jessus sentään... Mutta teinpäs myymäläpäällikölle ansan kaappiini.. Tiedän, ettei hän ainakaan yksinään saa mennä sitä tutkimaan, joten laitoin sinne samanlaisen pussin, kuin missä ne lehdet oli, samalla lailla sinne oikein näkyvästi. Erona on vain, että se on täynnä roskamainoksia. päälle laitoin vielä niin haukkuvan viestin, että jos hän sen lukee, varmasti vetää pultit eikä voi olla kommentoimasta asiaa. Saanpas ainakin tietää, kävivätkö rouvat kahdestaan sen kaapin läpi vai kävikö rouva sijainen ihan itsestään penkomassa omia henkilökohtaisia tavaroitani poissaollessani. taidanpa huomenna soittaa työsuojelupiiriin, ennen kuin menen töihin ja kysyn siitä.. Aivan käsittämätön työpaikka.. Onneksi on enää työvuoroa jäljellä ja ylihuomenna lähden puoleksi viikoksi pois Kajaanista, joten ei tarvitse olla näiden ääliöiden lähellä. Lisäksi ajattelin laittaa sekä aluemyyntipäällikölle, henkillöstöpäällikölle, myymäläpäällikön sijaiselle, että jollekin hiukan korkea-arvoisemmalle kirjeen, mitä mieltä olen tämän talon viime aikaisesta toiminnasta ja mitä mieltä olen rouva myymäläpäällikön kelpoisuudesta tähän hommaan.. Jos he ovat vittumaisia, osaan sitä minäkin olla.. Ja taas on aivan raivostunut olo...

Kerrotaan välillä jotain muuta... käytiin Maken kanssa eilen shoppailemassa...

83701.jpg

Mamma meikäläinen sai viimein itselleni "askarteluboxin". Sitten löysin tuon tarjottimen kirpputorilta ja kangastusseja.. pääsen taas tekemään vauvan bodeja ja sellaisia kaikkea kivaa.. Ajattelin maalata tuon tarjottimen valkoiseksi, koska mulla on jo yksi tuon värinen (Make on tehnyt sen ihan omin pikkukätösin joskus peruskoulussa). En vain tiedä, minkälaisen kuvion laittaisin siihen tarjottimeen siihen valkoisen maalipinnan päälle, tuollaisen muratin, hortensia- (kait?) vai tuollaisen vaaleanpunaisen tulppaanimeren keskelle...

83703.jpg

Sain tänään myös Marille tulevan 4000 kävijän palkinnon valmiiksi... vähän nolotti lähettää sitä, kun pyyhin koiran karvoja pois, niin koko ajan tuli vain lisää niitä... Mut ihan hauska siitä tuli.. en hoksannut ottaa kuvaa, mutta jos Mari ottaisi siitä, niin voisin linkittää... =)

Mulla on yksi sellainen ikuisuusprojekti, jota voisi alkaa taas jatkaa tässä ennen syksyä.. Mulla tekisi mieli sellaista "kolmeulotteista kolmiohuivia". Tein tollasia vaaleanpunaisia kaksi kerroksisia kukkia ja ajattelin niiden väliin sitten virkkailla jotain verkkoa ja koota niistä sitten huivin. en vain tiedä, minkävärisestä tekisin sen väliverkon. Musta sopisi suurimpaan osaan vaatteistani, mutta näyttää vähän turhan kovalta värin vaihtumiselta.. olisiko jokin ruskea parempi? en tiedä ollenkaan.. jaksaisinpa taas väkrätä pikkuhommia, niin saisin sen huivinkin valmiiksi.

83700.jpg

Tällaista tällä erää... huomenna jotain aivan muuta. Tai sitten ei, koska joudun huomenna silti menemään töihin.. kiva kiva!