Mä olen saanut töitä!! Ihan oikeita töitä ihan oikeasti asiakaspalvelusta ja ihan oikealla kaupan alan palkalla!!! IHANAA!! Nyt pitäisi vain saada tehtyä se ikävä puhelu nykyiselle pomolle, että tämä tyttö lähtee nyt.. EI SE MITÄÄN!! IHANAA!!

Ja Meemun haaste on otettu vastaan...

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

  1. hampurilaisten paistaja

  2. tivolityöntekijä

  3. monen sortin myyjä niin videovuokraamossa kuin kaupankassalla

  4. Yksityisyrittäjä (kuten myös ”haastajallani” meemullä)

Neljä paikkaa, joissa olen asunut: (kaupunkeja ei ole niin paljoa, joten luetellaan osotteet.. =)

  1. Kiannonkatu 14, Ämmänsaari

  2. Kiannonkatu 16. sekin Ämmänsaari

  3. rysätie, Kajjaani

  4. Kainuunkatu, Kajjaani sekin

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

  1. CSI Las Vegas

  2. Criminal Minds (ei näy vielä suomen telkkarissa)

  3. Ghost Whisperer (joka sekään ei näy suomen telkkarissa)

  4. Lost

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]

  1. Suomi-Tanska-Saksa-Suomi

  2. Kajaani-Kostamus-Kajaani

  3. Kajaani-Vuokkiniemmi-Kajaani

  4. Kajaani-Haaparanta-Kajaani =)

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

  1. http://vuodatus.net

  2. www.yahoo.com

  3. Internet movie database

  4. www.op.fi

Neljä lempiruokaani (aika makaronipainotteista..)

  1. miilunpolttajan spagetti

  2. tomatti-lihasuikale kastike ja spagetti

  3. makaronilaatikko

  4. Floridapihvi ja perunamuussi

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

  1. Takapihalla

  2. Ikeassa

  3. hiekkarannalla

  4. Tukholmassa

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen vastaavan:

  1. Haastan kaikki tämän lukevat laittamaan tämän omaan blogiin (ellei tätä jo ennestään löydy sieltä)

Tämä tyttö kiittää ja kumartaa ja lähtee siivoomaan olohuonetta.. =)